Blogger Widgets

Δεν ήταν μονόδρομος η ταπείνωση και το 3ο μνημόνιο Δεν είμαστε ό,τι δηλώνουμε, αλλά ό,τι κάνουμε και ό,τι ψηφίζουμε (βίντεο) Δ. Κοδέλας: “Χρειαζόμαστε ένα κίνημα για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας” Συνέντευξη στο ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5 Ζητώ συγγνώμη από τον ελληνικό λαό>

Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

Ανάγκη κάλυψης κενών στο Μουσικό Σχολείο Προσύμνης

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσε ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Κοδέλας αναφορικά με τα μεγάλα κενά σε εκπαιδευτικούς/μουσικούς στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας στην Προσύμνη. Συγκεκριμένα, οι ελλείψεις σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και σε ωρομίσθιους ξεπερνάνε τις τριάντα, με αποτέλεσμα να χάνονται εκατοντάδες ώρες διδασκαλίας κάθε εβδομάδα και να μην παρέχεται η εξειδικευμένη και εξατομικευμένη μουσική αγωγή στους μαθητές.

04/10/2013

Ακολουθεί ολόκληρη η ερώτηση:


ΘΕΜΑ: Ανάγκη κάλυψης κενών στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας


Για ακόμη μια χρονιά οι περικοπές δαπανών στην Παιδεία, εξαιτίας της πιστής εφαρμογής των δεσμεύσεων των μνημονιακών κυβερνήσεων προς την τρόικα, προκαλούν τον αργό θάνατο των σχολείων και πρώτα πρώτα των Μουσικών και Καλλιτεχνικών. Μάλιστα, η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων αναφέρει ότι κάθε εβδομάδα χάνονται 17.000 ώρες διδασκαλίας, ή αλλιώς λείπουν κάποιες εκατοντάδες εκπαιδευτικών, αναπληρωτών και ωρομίσθιων, σε όλη την επικράτεια.

Στην Αργολίδα λειτουργεί για πέμπτη συνεχή χρονιά το Μουσικό Σχολείο στη Προσύμνη, με τρεις τάξεις Γυμνασίου και δύο τάξεις Λυκείου πλέον. Όπως επισημαίναμε και σε αντίστοιχη ερώτησή μας πριν ένα χρόνο, τα μεγάλα λειτουργικά κενά αποτελούν τροχοπέδη για την ομαλή λειτουργία του σχολείου αλλά και για την εξειδικευμένη μουσική αγωγή που οφείλει ένα Μουσικό Σχολείο να παρέχει, όπως ορίζει ο νόμος.
Συγκεκριμένα, τα κενά σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και σε εμπειροτέχνες μέχρι και σήμερα διαμορφώνονται σε τριάντα τρία (33). Τα είκοσι τρία (23) από αυτά είναι κενά στον κλάδο ΠΕ16/ΤΕ16, δηλαδή βασικά αντικείμενα όπως Παραδοσιακή Μουσική, Θεωρία Ευρωπαϊκής Μουσικής, διδασκαλία Πιάνου, Κλασικής Κιθάρας, Βιολιού κ.α. Επιπλέον, εννιά (9) ακόμα κενά είναι στον κλάδο ΠΕ16-02/ΤΕ16, δηλαδή διδασκαλία Ταμπουρά, Μπουζουκιού κ.α. Τέλος ένα κενό υπάρχει στον κλάδο ΕΠΜ 16. Με απλά λόγια πολλά από τα σημαντικότερα μουσικά αντικείμενα δεν διδάχθηκαν όλο το Σεπτέμβρη.

Επειδή τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση και η Πολιτεία πρέπει να τα ενισχύει έμπρακτα αντί να τα αποδομεί διαρκώς.

Επειδή και το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας αποτελεί κόσμημα για το νομό μας.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Προτίθεται το Υπουργείο να καλύψει το συντομότερο δυνατό τα λειτουργικά κενά ώστε να εξομαλυνθεί η λειτουργία του σχολείου και να παρασχεθεί στους μαθητές εξειδικευμένη μουσική αγωγή;

  1. Προτίθεται το Υπουργείο να λάβει τις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου σχολεία όπως το Μουσικό Αργολίδας να αποκτήσουν μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι να περιμένουν κάθε χρόνο την έγκριση των όποιων πιστώσεων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.